Volg ons op        

Over ons  |  Contact  |  

Nieuws

Het aantal kerstpakketten neemt toe en ook de gemiddelde waarde

Voor de Kerst was er veel aandacht in de landelijke media voor het kerstpakket. Zowel in het NOS Journaal, alsook op de NPO Radio 1 en 2 waren er nieuwsfragmenten te zien en te horen. ‘Het aantal pakketten neemt toe en ook de gemiddelde waarde’, zegt Arjan de Knegt van branchevereniging Platform Promotional Products. Een pakket mag weer iets meer kosten en daaraan merk je dat het met veel bedrijven goed gaat.’

Het allermooiste

De Knegt: ‘De branche is dus goedgemutst, maar ziet in de opkomst van bijvoorbeeld de cadeaukaart wel een bedreiging. Wij moeten gewoon bewijzen dat het geven van een pakket het allermooiste is.’

NOS.nl  NOS Journaal  BNR Radio   NPO radio 2  Groot Nieuws Radio

Op de bres voor het kerstgeschenk

Toen ABN-AMRO besloot om medewerkers geen kerstpakketten te geven, werden een aantal medewerkers door een ludieke actie toch verrast. Bij de personeelsingang stond een Rad van Avontuur. Daardoor ging een aantal gelukkige medewerkers alsnog met een kerstpakket naar huis. Kijk naar deze ludieke en geslaagde actie.

YouTube

Klassieke kerstpakketten of keuzeconcepten

Er zijn tegenwoordig aan het einde van het jaar meerdere mogelijkheden om de waardering vorm en inhoud te geven. Naast de klassieke kerstpakketten, die op maat en persoonsgericht kunnen worden samengesteld, is er het zogeheten keuzeconcept. Hiermee heeft de ontvanger een aantal mogelijkheden: een geschenk naar eigen keuze of een donatie aan een goed doel, bijvoorbeeld.

De toegevoegde waarde van het kerstgeschenk staat buiten kijf. Die rijke en warme traditie wordt bij veruit de meeste organisaties in stand gehouden. De primaire functie van een kerstpakket of een keuzeconcept is ‘iets’ toevoegen aan de arbeidsrelatie en de waardering voor je medewerkers extra te benadrukken. Voor het samenstellen van kerstpakketten en/of het juiste advies voor keuzeconcepten zijn er specialisten die op dit gebied alle kennis en ervaring hebben en die hun relaties graag ontzorgen. U vindt ze verspreid door heel Nederland.

Promotie in management vaktitels

In de vakbladen Management Support en Management Team komt u ‘Eind goed, alles goed.’ advertenties tegen.

Management Support    Management Team

Daarnaast is er ook redactionele aandacht op de website van beide titels en draaien er met regelmaat advertentiebanners.

Management Support Online

Landelijke promotie campagne

De campagne ‘Eind Goed, Alles Goed’ heeft tot doel om kerstpakketten de aandacht te geven die zij verdienen. Deze boodschap werd onder andere verspreid op:

  • Reclamemasten langs druk bereden snelwegen
  • Vrachtauto’s van transportbedrijf Bijvoet
  • Op websites van verschillende managementtitels en in de vaktijdschriften

Voor meer informatie over deze landelijke promotie campagne kunt u telefonisch contact opnemen met 088 570 03 00 of mailen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Communicatiemiddelen

Er zijn speciale communicatiemiddelen ontwikkeld, die aansluiten bij de landelijke promotiecampagne ‘Eind goed, alles goed.’
Met deze uitingen kunt u uw relaties informeren, inspireren en motiveren om kerstgeschenken uit te reiken? Deze communicatiemiddelen zijn gratis te downloaden.

Communicatiemiddelen